Belevenissen en mijmeringen onderweg van Den Bosch, via Vézelay, Le-Puy-en-Velay en saint-Jean-Pied-de-Port naar Compostela

c-oranjemannetjeloopt

dit is het verhaal van
ANDRÉ WITLOX
op zijn weg naar Santiago de Compostela

Pelgrim, wie is het die je roept, of de geheime kracht die je trekt?
Het is niet het sterrenveld en ook niet de imposante kathedralen.
Het moet de roeping zijn van de pelgrim in je
.’

naar E.G.B. ___________________________________________

André©Witlox gebruik de foto’s en tekst enkel om je eigen ervaringen te verrijken

contact: pelgrimstochtcompostela@outlook.com  Om misbruik te voorkomen moet u deze link overnemen

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

5 reacties op Belevenissen en mijmeringen onderweg van Den Bosch, via Vézelay, Le-Puy-en-Velay en saint-Jean-Pied-de-Port naar Compostela

  1. Lidia Verwijst zegt:

    Al deed ik er even over; ’n fascinerend verhaal en boeiend om te lezen.

  2. Mary Staggfort zegt:

    Hi Andrew, I’m Mary, we meet us on the Camino Portuguese. I was with a small group from Australia to Portugal for hiking the Camino in pieces and one of our group takes a picture of us both before a church in a small town. Do you remember me? I always have that picture. I saw your picture before the Cathedral of Santiago de Compostela in this report, recognized you immediately, and would like you to send my best wishes and greetings. In love, Mary

  3. Ans zegt:

    Beste André Witlox, jouw lezing afgelopen zaterdag voor het Genootschap in Roermond heeft diepe indruk op me gemaakt en met mij op vele anderen. We hebben er onderling lange tijd over gesproken hoe je ons hebt weten te raken met je verhaal. Wat goed ook dat je het verhaal ondersteunde met je mooie foto’s en de muziek, waardoor je niet bang was om pauzes te laten vallen. Het maakte juist dat jouw tekst beter tot ons kon doordringen. Heel erg bedankt! Ans

  4. Henk zegt:

    Ook ik heb met heel veel genoegen je lezing bijgewoond afgelopen zaterdag in Roermond. Je verhaal heeft me beziggehouden en mijn interesse gewekt naar dit verslag. Zoals je zelf al vertelde in je lezing heb je de wandeling bewust als een pelgrimstocht ondergaan. Het is duidelijk terug te horen in je boeiende verhaal en in dit verslag. Na afloop hebben we kort even gesproken en alles bij elkaar heeft het diepe indruk bij me achtergelaten. Je gaf aan geen ,,wedstrijd” in verhalen vertellen te willen aangaan, maar gewoon je verhaal te willen doen voor wie er interesse in heeft zonder daarbij te ,,werven”. Het is goed te merken hoe puur je erin staat.
    Weet dat ik er veel aan heb gehad en nog veel genoegen aan beleef.
    Het ga je goed,
    Henk

  5. Chris Cremers zegt:

    De verrassende openheid en diepgang in je lezing afgelopen zaterdag bij de open dag van het genootschap regio Roermond heeft me aangezet tot het lezen van dit verhaal. Ofschoon ik geen lid ben van het genootschap en ook nog niet weet of ik ooit naar Santiago de Compostela wil wandelen, hebben je verhaal en dit verslag me wel aan het denken gezet.
    Het geeft op een heldere manier weer waar het in een pelgrimstocht om kan gaan, denk ik.
    Groeten,
    Chris

Geef een reactie

